Wednesday 13 December 2017

DEVĚT INTERPRETŮ, PRO KTERÉ BYCH ROZBILA POKLADNIČKU

Dneska se vám hlásím s trošku jiným článkem. Jelikož jsem včera při sledování vlogmas (jak moc velký to na mě má vliv) viděla pár super koncertů, říkala jsem si, že by bylo fajn sepsat si takový menší seznam kapel a zpěváků, na které bych rozhodně šla, kdyby se objevili v Česku. 


Today I am here with a little bit different kind of article. Since I saw a few great concerts watching vlogmas yesterday (how much it affects me), I thought it would be nice to write a smaller list of bands and singers I would definitely go to see and listen to them if they appeared in the Czech Republic.





První z nich je CONOR MAYNARD, ano, "Conor" s jedním "n". Tohohle Brita jsem si oblíbila vlastně díky jeho bráchovi, kterého jsem sledovala kdysi na youtube a tak nějak se dostala až ke Conorovi, který má snad ty nejlepší Sing off videa na světě. I kdyby se vám nelíbila jeho vlastní tvorba, tak jsem si 100% jistá, že si zamilujete právě tyhle jeho mixy s ostatními umělci, kterými jsou například Pixie Lott či Olly Murs. 


The first one is CONOR MAYNARD, yes, "Conor" with one "n". I found this British boy thanks to his brother, whom I watched on youtube and somehow got to Conor, who has perhaps the best Sing off videos in the world. Even if you do not like his own work, I'm 100% sure you'll love those mixes with other artists such as Pixie Lott or Olly Murs.



Jdeme dál. AJR, kapela na kterou jsem narazila na začátku mého pobytu ve Španělsku úplnou náhodou, kdy mi je tak nějak přihrálo samo Spotify a já mu za to neskutečně děkuji, protože se tihle tři bráchové stali okamžitě mými oblíbenci. 



We are going further. AJR, the band I came across at the beginning of my stay in Spain by accident, when Spotify just made me listen to them and I am so grateful it did because these three brothers became my favorites.



Dalšího zpěváka asi ani nemusím představovat, protože si neumím představit, že by ještě existoval někdo, kdo nezná EDA SHEERANA. Tenhle zrzavý kluk s kytarou je prostě sen. Není písnička, kterou bych nemilovala, protože každý jeho kousek je zázrak v podobě hudby. 

I guess I do not have to introduce this singer because I can not imagine anyone who would not know ED SHEERAN. This ginger boy with guitar is just a dream. It's not a song I would not love, because every bit of it is a miracle in the form of music.


Aby tady nebyli pořád jen klučičí zástupci, tak jsem tady zařadila SIU. Podle mě je naprosto skvělá. S písničkami to mám u ní podobně jako u Eda, jelikož neznám písničku, která by se mi nelíbila. A jako bonus teď navíc vytvořila vánoční album, které u mě jede nonstop od rána do večera. A to, že jsou její klipy prostě neskutečné a já si vždy říkám "Chci umět tančit jako Maddie Ziegler!" snad ani nemusím zmiňovat (ale stejně jsem to zmínila).


So there won't be only boys here, I've included SIA too. I think she's great. It's the same with her songs as with the Ed's songs, because I do not know a song that I would not like. And now, as a bonus, she has created a Christmas album, which I am listening to nonstop from morning to evening. And that her music videos are simply unreal and I am always like, "I want to dance like Maddie Ziegler!" I do not even have to mention (but I have mentioned it anyway).


Pojďme dát prostor mé velmi skryté holčičí části, která naprosto miluje THE VAMPS (pokud jste se podívali na Sing offs od Conora, tak už víte, že s nimi má taky jedno video). Každá holka má podle mě ráda nějakou takovou tu typickou klučičí kapelu a u mě jsou to právě The Vamps, jejichž playlisty jsou u mě hned nahoře seznamu playlistů na mém Spotify. A ano, je to takové to "sleduju je na Instagramu" fanouškovství.

Let's give the space to my very hidden girlish part that absolutely loves THE VAMPS (if you've looked at Conor's Sing offs, you already know they have a video together). Every girl likes one such a typical boy band, and for me it's The Vamps, whose playlists are just on the top on my Spotify. And yes, it's such a "I follow them on Instagram" fanfare.



TAYLOR SWIFT. Je něco, co prostě nutí kluky, aby Taylor Swift neposlouchali a považovali ji za čistě holčičí zpěvačku? Mě osobně to tak každopádně v hodně případech připadá a je to podle mě dost škoda, jelikož minimálně v poslední době má hudbu, která se rozhodně nedá považovat za čistě holčičí a už to dávno není ta country zpěvačka, kterou byla na začátku své kariéry. Co myslíte?


TAYLOR SWIFT. Is it something that just makes boys do not listen to Taylor Swift and consider her a purely girlish singer? I think it's a pity, since at least recently she has a music that definitely can not be considered as a pure girlish, and she is not the country singer who she was at the beginning of her career. What do you think?



Když jsem viděla klip k písničce "Sugar" tak jsem prohlásila, že kvůli MAROON 5 na svatbě, bych se možná i rozhodla vdát se. Co si budeme nalhávat, k téhle kapele mě přitáhl hlavně jejich zpěvá Adam Levine. Ne nadarmo byl jeden rok vyhlášen nejpřitažlivějším mužem světa. Ale rozhodně to není takový ten styl "poslouchám je, proto jak vypadají". Maroon 5 sice mají krásného zpěváka, ale mají také skvělou hudbu a já hltám každou jejich novou písničku. 


When I saw the offical video for the song "Sugar" I said that due to MAROON 5 at the wedding, I might even decide to marry one day. I won't lie to you this band is really special because of their singer Adam Levine. For one year he was declared the most attractive man in the world. But it's definitely not the kind of "I listen to them, just because what they look like." Maroon 5 has a handsome singer but they also have a great music and I swear I am really excited about every new song.



Předposlední kapelou na seznamu jsou TOKIO HOTEL. Teď si řeknete, že jsem asi bláten, ale já je mám spojené se svým "teen" obdobím, kdy jsem je milovala, měla jejich CD, za které jsem dokonce utratila své vlastní peníze a jako bonus miluju poslouchat němčinu, i když rozumím jen větě "Ich liebe dich". Ale pozor, po mém Erasmu, kdy jsem obklopená Němci a jednou z mých nejlepších kamarádek tady je právě Němka, už umím říct dokonce "Na zdraví", i když se mi občas posmívají, že to vyslovuju jako úplně jiné slovo. 


TOKIO HOTEL is the penultimate band on the list. Now you say I'm mad, but they kind of belong to my "teen times" when I loved them, I had their CDs for which I even spent my own money, and as a bonus I love to listen to German, even if I understand only the sentence "Ich liebe dich". But beware, after my Erasmus, when I'm surrounded by Germans all the time, and one of my best friends here is German too, I can even say "Cheers", even though I sometimes pronounce that as a completely different word.



Posledním bodem na seznamu bude něco, co se ke mě vlastně absolutně nehodí. Je to americké djské duo jménem THE CHAINSMOKERS. Vlastně si nemyslím, že jsem někdy poslouchala nějakého DJe, každopádně tihle dva jsou tak skvělý, že jejich hudba se dostala na druhé místo v mé nejposlouchanější hudbě za rok 2017 na Spotify (pokud tato věta nedává smysl, tak se omlouvám, ale život ve Španělsku se dost podepisuje na mé češtině). 

The last point on the list will be something that I normally do not listen at all. It's an American dj duo called The Chainsmokers. Actually, I do not think I ever listened to a DJ, anyway, these two are so great that their music went to second place in my most listened music for Spotify in 2017.



Nezařazovala jsem tady kapely, na kterých už jsem byla, jako například Nickelback, 30 Seconds to Mars nebo Imagine Dragons a které taky stojí za to! Každopádně jsem tenhle článek chtěla pojmout spíš jako bucket list, kde jsou kapely, které jsem ještě neměla možnost si poslechnout na živo. A jak to máte vy? Kdo se řadí k vašim nejoblíbenějším interpretům? 


I did not include bands I've already been on their concerts, such as Nickelback, 30 Seconds to Mars or Imagine Dragons, and that's worth it too! Anyway, I wanted to take this article more like a bucket list, where there will be bands I have not had the chance to listen to alive. And what about you? Who is your favorite artist?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

4 comments:

  1. Na Siu bych šla hned! A co si budeme povídat, kvůli Adamovi i na Maroon 5 :D

    ReplyDelete
  2. Skvělý článek. Musím přiznat, že jsem první dva interprety dosud ani neznala. Naopak, Siu mám moc ráda a Ed Sheeran je prostě bůh a jsem vážně šťastná, že jsem byla na jeho koncertě. Já bych třeba ráda šla na Shawna Mendese, protože jsem si ho v poslední době neskutečně oblíbila. A na Imagine Dragons jsem taky byla a to dvakrát. Teď na jaře je uvidím zase a už se nemůžu dočkat. :)


    Můj malý sen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) Jsem ráda, že je tady pro tebe i nějaká novinka, tak třeba se ti zalíbí a oblíbíš si je stejně jako já. :) Juuu, bylas na Eda? Muselo to být určitě skvělé! ♥ Tyjo, Shawna mám v poslední době taky moc ráda, jeho písničky jsou fajn. :) Tak doufám, že si Imagine Dragons užiješ stejně jako na předchozích koncertech, jelikož oni vážně stojí za to! :)

      Delete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic