Tuesday 13 March 2018

COFFEE & FOODIE TIPS | FÆNCY FRIES

Protože jsem už nějakou tu dobu zpět v Česku, tak jsem si říkala, že je čas na další z mých Coffee & Foodie tips. Jelikož mě tady v lednu navštívila kamarádka z Erasmu, rozhodla jsem se ji vzít na ty NEJLEPŠÍ HRANOLKY, jaké si člověk v Ostravě může dát. Kam, že jsem ji to teda vzala? Do FÆNCY FRIES. Tenhle street food koncept, který pochází právě od nás z Ostravy tady máme už nějakou dobu, během které si podle mě vybudoval skvělé jméno a kdykoliv se tam stavíte pro hranolky, tak si budete muset chvilku počkat, protože na tuhle mňamku denně chodí obrovské množství lidí. 





Hranolky jsou vyráběny z brambor vypěstovaných v České Republice, v podhůří Beskyd nebo na Vysočině. K hranolkům si můžete vybrat z nabídky dipů, které se obměňují také podle ročního období, takže během roku můžete vyzkoušet různé druhy, aniž byste se některého z nich přejedli. Dipy jsou navíc i ve veganské verzi, takže pokud patříte do škatulky veganů, nemusíte se bát, že byste odešli s prázdnou. 





Kam přesně se vydat, když vás popadne chuť na tyhle skvělé hranolky? Pobočky najdete v Ostravě a Olomouci, ale brzy se tenhle skvost otevře i v Liberci. 




Otevřeno mají vždy od 11°° do 19°° a v Ostravě si na tuhle úžasnost můžete skočit i v sobotu, kdy tam jsou od 13°° do 18°°. 
Taky teď máte chuť tam vyrazit a poručit si jeden kornout plný hranolek? Protože já si rozhodně udělala neskutečné chutě. Ještě že tam zítra beru na oběd kamaráda, který tuhle mňamku, za skoro dva roky studia v Olomouci, ještě nevyzkoušel a to je podle mě hrozný nedostatek. 
A teď jedna dobrá zpráva pro vás, kteří to máte do Ostravy, Olomouce a Liberce daleko. Nezoufejte, protože Faency fries najdete i na různých festivalech jako jsou Colours of Ostrava, Fingers Up a ten seznam se určitě ještě rozšíří, takže nezapomeňte sledovat jejich Facebook a Instagram



Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

4 comments:

  1. To vypadá až moc dobře a úplně bych si hned dala! :)

    ReplyDelete
  2. Fakt vypadají fantasticky! ♥ Musely být báječné. :)

    ReplyDelete
  3. To vypadá skvěle a to mi naposled všichni tvrdili, že v Ostravě nic pořádného není.. tak už vím, kam zajít, až tam budu příště :)

    ReplyDelete
  4. Tak přesně takové hranolky miluji. Děkuji za tip až budu v Liberci, v Olomouci nebo Ostravě, tak vyzkouším. :)

    ReplyDelete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic