Wednesday 1 November 2017

ZÁPISKY Z OSTROVA #10 | Festival Plenilunio Santa Cruz

Dnešek se stal pro mě neskutečně produktivním dnem, tak jsem se rozhodla, že v tom budu ještě chvilku pokračovat a napíšu takový krátký report z jednoho festivalu, na který jsme s holkama vyrazily někdy před dvěma týdny. Jmenoval se Festival Plenilunio a byla to taková všeho-chuť. Našli jste tam totiž od dobrého jídla, alkoholu až po koncerty a ještě se v ten víkend zároveň běžel santa-cruzský maraton, takže město bylo prostě plné lidí a neskutečně to tam žilo. 


This day has become an incredibly productive day for me, so I decided to go on with it for a while and write such a short report from one of the festivals we visited with the girls two weeks ago. It was called the Plenilunio Festival and it was such an all-taste. You found there from good food, alcohol to concerts, and that weekend also took place the Santa Cruz marathon there, so the city was just full of people, and it was really alive.





Musím se přiznat, že jsem si festival tak úplně neužila, protože jsme den předtím byly zase na jiném festivalu vína a pak pokračovaly ke kamarádce, takže si asi umíte představit jak to skončilo. Já se pak každopádně druhý den někdy do tři odpoledne dostávala z kocoviny a pak se teda na chvilku rozhodla vyrazit do Santa Cruz na tento festival. Jsem ráda, že jsem tam nakonec jela, i když jsem bohužel nezkusila nic z toho dobrého jídla, co tam všude bylo a zmohla jsem se tak možná na jedno vyprošťovací pivo. 


I have to admit that I did not enjoy the festival for 100% because the day before we were on another wine festival and then went to a friend's place so you can imagine how it ended. In any case, the other day I was having the worst hangover ever. However it got better in the afternoon so I decided to go to Santa Cruz for a while. I'm glad I went there at last, even though I unfortunately did not try any of the good food that's been there everywhere, and I only had one salvage beer.











K večeru jsme se ještě prošly k obrovské stage, kde vystupovalo pár španělských interpretů a zpívali i známe písničky třeba od Maluma. Každopádně jsem se tam cítila jak někde na pláží, protože většina Španělek na sobě měla jen jeany a podprsenku a vypadalo to, že tak 90% těch lidí ještě ani nemělo osmnáct. My byly ale hrozně unavená, takže jsme se zdržely jen chviličku a vyrazily domů. Co bylo ale super, byl pohled na noční Santa Cruz, protože ten stál rozhodně za to! 


In the evening, we went to see a concert on a huge stage where some Spanish artists performed and sang also some well-known songs from Maluma. Anyway, I felt there like somewhere on the beach, because most of the spanish girls wore only jeans and bra and it looked like 90% of those people were not even eighteen years old. But we were terribly tired, so we stayed for a while and went home. What was great, however, was the view of Santa Cruz in the nigh, because it was definitely worth it!









Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic