Monday 29 August 2016

Pink swimsuit & Overalls

Čaukyyy! Tak já se hlásím zpět doma z dovči, která byla opravdu velmi odpočinková a ještě než se tady objeví první report z Chorvatska, tak jsem si pro vás připravila jeden z outfitů, který se mi tam podařilo nafotit (mamce se podařilo). A i když byl tenhle outfit absolutně spontální a s účesem, ve kterém jsem noc předtím i spala, tak se mi líbí asi ze všech nejvíc, tak uvidíme, jak se bude líbit vám.

Heeello! So I'm back home from our family holidays, which was very relaxing and even before there will be the first report from Croatia, I prepared for you one of the outfits that I managed to shoot there (my mom managed). And even though this one was absolutely spontaneous with hairstyle, which I slept the night before, it is my favourite one, so we'll see how you will like.

plavky|swimsuit - Gate, lacláče|overalls - Reserved





Fotky vznikly tak, že jsme se šli s mamkou a Liborem projít podél pláže a já je vyfotila na takovém výstupku do moře a pak si řekla "No proč taky nemít nějakou tu fotku v plavkách?!" A protože mamča udělala fotek víc (už je zvyklá mě fotit na blog), tak z toho vznikly fotky na outfit. Díky mami!

Photos were created when we walked with my mum and Libor stroll along the beach and I took a picture of them on such a projection into the sea and then said, "Well, why should I not have a swimsuit picture ?!" And because mom took more photos (she is accustomed to take pictures of me for my blog) and by giving rise these outfit photos. Thanks Mom!

sluneční brýle|sunglasses - F&F, slip-ony|slip-ons - F&F, hodinky|watch - Aliexpress




taška|bag - Primark


Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic