Tuesday 23 August 2016

#15 Go to the cinema alone ✓

#15 Go to the cinema alone

JÍT SAMA DO KINA



Dnešní úkol/přání je takové zvláštní. Chtěla bych si někdy zajít sama do kina. Jde o to, že některé filmy, které mě zajímají se prostě mým přátelům až tolik nelíbí a já pak buďto musím čekat až se film dostane na internet a můžu se na něj podívat doma a nebo, to je ta horší varianta, se na film nakonec ani nestihnu podívat a zůstane jednoduše zapomenut. Osobně si myslím, že se chození do kina s přáteli se až moc přeceňuje. Doma přece taky nepotřebujete nutně společnost, když se rozhodnete si pustit nějaký film.

Today's task/request is a little bit special. One day I want to go to the cinema alone. Honestly some movies which I am interested in, aren't so interesting for my friends. So I have to wait until the movie is available on the Internet, and I can watch it at home or, this is the worse option, in the end I don't even watch it and the movie become simply forgotten. Personally, I think that going to the cinema with friends is too overrated. At home, you do not need company when you decide to watch a film.


A co si o tom myslíte Vy? 



What do you think about it?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic