Thursday 8 March 2018

ŽIJTE MALIČKOSTMI

Vždycky mě bavilo pozorovat lidi #nostalker a věci kolem sebe a občas mi ty maličkosti, které vidím, prostě zlepší den. 
Třeba když jsem jela v tramvaji a zahlédla tam kluka, který četl O myších a lidech. Říkala jsem si "Ve které části asi zrovna je? Líbí se mu ten příběh?". Když jsem se včera večer vracela domů a po týdnu viděla konečně hvězdy. Hrozně mě baví tam hledat různá souhvězdí. Když jsem procházela kolem naší malé říčky a zjistila, že už rozmrzá a zase se dostává zpět do života - jaro je tady! Když mi přijde zpráva, na kterou čekám dva dny. Když mi někdo z vás okomentuje článek. Když zjistím, že mám volný víkend. Když mám víno. Když vidím jídlo. Když strávím čas s kamarády. Když si můžu po dlouhém dni lehnout do postele. Když otevřu novou knihu a cítím její vůni. Když mi ve sluchátkách začnou hrát písničky z High school musical. Když v prosinci padá první sníh a já cítím blížící se Vánoce. Když někdo navrhne, abychom si pustili Harryho Pottera nebo Čelisti. Když má naše profesorka na sobě tričko "Normal people scare me". Když najdu ve schránce pohled. Když se mě kluk od nás z vesnice jen tak sám od sebe zeptá, jestli nepotřebuju hodit domů ze zastávky. Když někde slyším španělštinu. Když mi dá někdo krásně zabalený dárek, to se pak ani nemusí snažit se samotným obsahem, protože mě osobně nadchne balící papír s tučňáčky nebo pěkná stuha, kterou pak nosím jako náramek. Když si dám červenou rtěnku. Když můžu jít do divadla v keckách, aniž by na mě 90% lidí házelo pohoršující obličeje. Když potkám na ulici lidi, co mají čepici Chicago Blackhawks. Když můžu s někým jen tak koukat na hokej. Když někdo rozbaluje dárek, který mu dám a vidím, že z něj má opravdu radost, atd...
Chci vás jenom požádat, abyste si ty maličkosti užívali stejně jako já. Zlepšujte si s nimi den, smějte se kvůli nim, buďte pozitivní. A jděte si pustit písničku Ghosts od Lenny, protože to je další maličkost, která mi vykouzlí úsměv na tváři, když ji poslouchám v tramvaji a je jedno kolik divno-lidí kolem mě zrovna je a věřte mi, že v Ostravě jich je kolem vás vždycky požehnaně. 


kabát|coat - Takko
jeany|jeans - Gate
boty|boots - Landrover
čepice|beanie - Primark
kabelka|bag - Pepco
rukavice|gloves - Gate





Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

2 comments:

  1. Jsi můj člověk! Hodně často mívám takové ty chvilky, kdy se pozastavím nad tím, co se děje kolem mě, v životech lidí kolem a snažím se všímat si drobností. Neustále. Kdybychom si jich nevšímali, bylo by to takové prázdné. :)
    Haha, s těmi lidmi mi to povídej, Brno nebo Praha má taky spoustu krásných exemplářů. :D
    Mimochodem, super fotky, sluší ti to. ♥ Na takový sníh jsem letos nějak neměla štěstí vůbec. :( :D
    Teď si jdu poslechnout tu písničku! :)

    ReplyDelete
  2. Ta písnička je moc pěkná, občas mám náladu přesně na takové. :) Zrovna jsem teda v nějakém období těch trochu rychlejších (?). :D Čas od času to nějak skáče.

    ReplyDelete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic