Monday 1 January 2018

POJĎME ČÍST O 100% VÍC NEŽ LONI

Moje každoroční klasické zapojení se do Reading challenge je tady. Jsem tak strašně nespokojená s tím jak málo čtu, že to snad až není možně, takže jsem se rozhodla hezky takhle první den nového roku donutit ne jen mě, ale i vás se opět zapojit a tentokrát to vážně dodržet! Co vy na to? 


My annual classical involvement in Reading Challenge is here. I'm so terribly unhappy with how little I read that it is not even possible, so I decided to force not just me, but also you to get involved and this time we should take it seriously! What do you think?






A book by a local author - Sama sobě majákem: Kateřina Rezková
A book about death or grief - Doba ticha: Luis Martin-Santos
A book set in a country that fascinates you - The Crooked Sixpence (The Uncommoners #1): Jennifer Bell
A book about a problem facing society today - Jak blafovat o sociálních médiích: Susie Boniface
A book with a female author who uses a male pseudonym - Prázdné místo: J.K.Rowling
A book you borrowed or that was given to you as a gift - Bez filtru: Kristýna Dolejšová
A book about death or grief - Te quiero porque me das de comer: David Llorente
A book about feminism - We should all be feminists: Chimamanda Ngozi Adichie
A book you meant to read in 2017 but didn't get to - Dům u kanálu: Agatha Christie
True crime - Erebos: Ursula Poznanski
A book by an author of a different ethnicity than you - The Complete Pesepolis: Marjane Satrapi
A novel based on a real person - Jak jsme v Teheránu četly Lolitu: Azar Nafisi
The next book in a series you started - Měsíc nad Soho: Ben Aaronovitch
A book that is also a stage play or musical - No es país para coños: Sobre la necesidad de una sociedad feminista: Diana López Varela
A book set at sea - Gulliverovy cesty: Jonathan Swift
A book about mental health - Šepot podzemí: Ben Aaronovitch
A book made into a movie you've already seen - Jestli zůstanu: Gayle Forman
A book involving a heist - Prokleté domovy: Ben Aaronovitch
A book about or involving a sport - Všem klukům, které jsem milovala: Jenny Han
A book with an animal in the title - Jedna želva za druhou: John Green


Honzíkova cesta: Bohumil Říha
Lola Vendetta. Más vale Lola que mal acompañada: Raquel Riba Rossy
Hygge - Prostě šťastný způsob života: Meik Wiking

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic