Saturday 2 December 2017

ZÁPISKY Z OSTROVA #13 | Do Puerto de la Cruz za černým pískem

Zdravím všechny moje čtenáře i vás, kteří jste sem náhodou zabloudili. Sice mám tolik práce do školy, že mi připadá nemožné, že to za těch 9 dní, co mi na to plus mínus zbývají, vůbec stihnu. Naděje ale umírá poslední a jelikož jsem dostala chuť vám zase sepsat článek, protože je to tady poslední dobou dost hrozné, tak jdeme rovnou na to! Už je to skoro měsíc, co mě tady přijeli navštívit rodiče s kamarádka Klára, díky které vzniká asi 90% fotek, na kterých vypadám použitelně. A protože když už za mnou někdo, přijede, chci jim toho ukázat co nejvíc, tak náš první výlet byl do Puerto de la Cruz, což je město asi hodinu autobusem z La Laguny a kde najdete asi nejvíc černo-písečných pláží na jednom místě. 



I greet all my readers and also you who have accidentally lost here. Although I have so much work at school, it seems impossible for me to do that in the 9 days that left me. Hope, however, is dying last, and because I really wanted to write an article for you, because the situation on the blog is terrible right now, so let's go straight to it! It's been almost a month since my parents and my friend Klára came to visit me. And because when someone comes to see me, I want to show them as much as possible, so our first trip was to Puerto de la Cruz, a town about an hour from La Laguna and where you can find most of the black sand beaches in one place.





Puerto de la Cruz je podle mě opravdu kouzelné město a i když se zrovna na pláži, kam jsem šli my, nedalo koupat, tak minimálně pohled na ty obří vlny byl skvělý. Byli jsme konkrétně na pláži vedle Hradu svatého Filipa. 


Puerto de la Cruz, I think, is a really magical city, and although it was not possible to swim on the beach where we were, so at least the view of the giant waves was great. We were specifically on the beach next to St Philip's Castle.






Tohle místo je zvláštní i v tom, že vedle pláže najdete takovou pláň, na které jsou různé věžičky z kamenů a vypadá to hrozně zajímavě.


This place is really interesting in the fact that next to the beach you find such a plain on which there are different turrets of stones and it looks very interesting.


Photo by Klára

Photo by Klára







No a jelikož je Puerto de la Cruz o něco jižněji než moje domovská La Laguna, tak to bylo poznat i co se počasí týče, protože tam bylo snad přes třicet stupňů a já doslova umírala horkem, což krásně zachytila Klára, když mě vyfotila sedět z kamenem, což bylo jediné místo, kde byl stín. No a nejvtipnější na tom všem bylo, že vždy když kolem toho kamenu někdo procházel, tak se mě úplně lekl. 


Well, since Puerto de la Cruz is more in south than my home La Laguna, the weather there was hotter, maybe over thirty degrees, and I was literally dying, which Klára captured beautifully when she took the photo of me sitting at stone, which was the only place where the shadow was. Well, and the funniest thing about all of it was that whenever someone walked around the stone, they were frightened.







Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic