Thursday 28 December 2017

4 kosmetické produkty, které mi zachraňují život

A je to opět tady, někdo jako já píše "bjůty recenzi". Poslední dobou jsem přemýšlela nad tím, co vše vlastně použiju předtím, než opustím komfort domova, kde většinou chodím s drdolem a naprosto nenamalovaná. A zjistila jsem, že jsou to vlastně jen čtyři produkty (občas jen tři) a bronzer, který ale věčně nemůžu najít, protože mám pořád ještě polovinu pokoje v krabicích.

And it's here again, someone like me writes "beauty review". Recently, I have been thinking about what I use before I leave the comfort of home, where I usually have a bun and no make-up. And I found out that there are only four products (sometimes only three) and a bronzer that I can not find because I still have half of the room in the boxes.





Vždycky jsem v tomhle zastávala větu "méně je více" pokud nepočítáme mé pubertální obdobní, kdy jsem měla linky pomalu přes celý obličej. Každopádně poslední dobou mi stačí jen lehké linky, řasenka, tužka na obočí a občas, když chci aby to bylo fakt "extra pěkné" tak použiju stíny a tím celý tenhle holčičí proces končí. 


I've always liked the "less is more" sentence if I do not count my teenage years when I had the eye lines slowly across my face. Anyway, lately, I just need light lines, mascara, eyebrow pencil, and occasionally when I want it to be really "extra nice" I use shadows and with it this whole girlish process ends.



Pokud se jedná o jeden z těch "extra pěkných" dní, tak začnu stíny, konkrétně Big colour eye pencil od Avonu, které jsou ultra praktické, protože se dají použít také jako rozjasňovač. 


If it's one of those "extra nice" days, I'll start with eye shadows, specifically the Big colour eye pencil from Avon, which is ultra-practical because you can also use it as a highlighter.




Pak jsou na řadě linky. Minulý týden jsem dala na radu Lejdy a pořídila si poprvé tekuté linky od Essence. Sice mi pár dní trvalo, než jsem se s nimi konečně naučila kreslit tak, abych nevypadala jako emař, ale jsou perfektní. Navíc jsou voděodolné a můžu vám potvrdit, že mají vážně výdrž, protože přežili i můj brečící záchvat v tramvaji po přečtení jedné z kapitol Šlehačkových oblak od Terezy Salte. 

Then there is eyeliner. Last week, I listened to the advice from Lea and I bought Essence liquid lines for the first time. It took me a few days before I finally learned how to draw them so that I did not look like an emo, but they are perfect. In addition, they are waterproof and I can tell you they survive almost everything because they survived my crying bout in the tram after reading one of the chapters from Šlehačková oblaka by Tereza Salte.



Jdeme na řasenku, která je podle mě hned po tužce na obočí ta nejdůležitější položka seznamu, protože když holka nestíhá, tak si namaluje alespoň ty řasy a vždycky to minimálně prozáří pohled. Moje řasenka je kousek od Avonu jménem Big & False Lash odstín Brown Black.


We go to the mascara, which I think is the most important item right after the eyebrow pencil, because when the girls don't have time, they at least use mascara and it always light up the look. My mascara is a one from Avon called Big & False Lash shade Brown Black.



No a to nejdůležitější nakonec - tužka na obočí. Už od jak živa si myslím, že obočí je nejdůležitější na celém obličeji a můžu to potvrdit i proto, že jsem si prošla tak extrémními fázemi jako "Brežněv" nebo "vytrhej co můžeš" a ne, nebyl to zrovna pěkný pohled. Každopádně jsem si obočí nikdy nedokreslovala a až minulý týden v Anglii jsem si koupila konečně pořádný produkt, díky kterému moje obočí konečně vypadá souměrně. Mám odstín dark od Tanya Burr a jsem s ní naprosto spokojená, takže až mi dojde, tak si pro ní opět letím do Anglie.


Well, the most important thing - the eyebrow pencil. I am pretty sure the eyebrows are the most important thing on my face and I can confirm it because I went through such extreme stages as "Brezhnev" or "pull as much as you can" and no, it was not a nice look. Anyway, I have never been the person who draw eyebrows, but the last week, in England, I finally bought a good product that makes my eyebrows look symmetrical at last. I have a dark shade from Tanya Burr and I'm totally happy with it, so when I'll be run out of it, I'll fly to England again.





A jak to máte vy? Malujete se, nebo razíte heslo no make-up? A jestli ano, tak jaké produkty používáte? 


And what about you? Do you use make-up or not? And if so, what products do you use?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Moc mě pobavily některé tvoje "poznámky" v článku! Já se tedy maluji, ale nejsem (bohužel) zrovna make-up guru. Používám make-up, pudr, řasenku a tužku na obočí. Teď začínám používat i bronzer a sem tam rtěnku. :D

    Můj malý sen

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mě těší, že jsem alespoň v těch článcích trošku vtipná, když v realitě to pokulhává. :D Takže jsi na tom vlastně podobně jako já. Stejně můj názor je, že hodně holek si třeba nakoupí různé produkty, které pak stejně neumí pořádně využít a použít, pokud se o to fakt nějak více nezajímají. :)

      Delete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic