Monday 16 October 2017

COFFEE & FOODIE TIPS | La Cafeína

Čas na mou nejoblíbenější kavárnu v mém studentském městě. Zajdu tam MINIMÁLNĚ jednou týdně, naprosto miluji jejich interiér, obsluhu a ledovou čokoládu! 


Time for my favourite café in my student city. I go there MINIMUM once a week, I absolutely love their interior, service and ice chocolate!





Když jsem kolem tohohle kavárenského skvostu procházela poprvé, bylo jasné, že tam musím zajít. A tak nějak jsem si to zamilovala a prohlásila to tady za mou oblíbenou kavárnu. A věřte mi, že za těch pět týdnů, už jsem jich pár navštívila, ale na La Cafeína nic nemá. Ať už interiérem, nebo skvělou kávou. A to, že mi tam dali i heslo na wifi, abychom s holkami mohly plánovat náš výlet do Barcelony už byl jenom takový maličkatý bonus.


When I first walked around this café, it was clear I have to go there. I kind of fell in love with it and I can say that it is my favorite café. And believe me, in five weeks, I've visited a couple of them, but nothing is better than La Cafeína. Whether it's an interior or a great coffee. And the fact that they gave me a wifi password so we could plan our girls trip to Barcelona, was just such a tiny bonus.



Kavárna se nachází v samotném centru La Laguny.venkovní posezení, takže pokud si chcete užívat výhledu na město, turisty a v určitou dobu se třeba roztápět na sluníčku, tak je to přímo pro vás. Já raději zůstávám zalezlá uvnitř, nebo se procházím s kávou po městě a objevuji různá zákoutí. 

The café is located in the center of La Laguna. It has an outdoor seating so if you want to enjoy the view of the city, the tourists and the feeling of melting in the sun, so it is right for you. I prefer to stay indoors, or go for a walk around town and discover different nooks.



SÓJA MLÉKO je k dispozici. Pořád si nemůžu zvyknout na to, že to Španělé vyslovují "socha" ale každopádně si díky tomu tady můžu dát vše, co mají v nabídce. A jejich obsluha? Vždycky se mi v kavárně lépe pracuje/plánuje/relaxuje, když mi kafe donese někdo, kdo se na mě usměje, prohodí pár slov a popřeje mi pěkný den. A takhle to přesně vypadá, když zajdete na kávu do La Cafeína. 


SOYA MILK is available. I still can not get used to the fact that the Spanish people pronounce it "socha", but in any case, thanks to that, I can give everything they offer. And their service? I always work/plan/relax better in the café when somebody who gets me a coffee smiles at me, talk a little to me and wish me a nice day. And that's how it looks when you go to La Cafeína






Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic