Saturday 30 September 2017

ZÁPISKY Z OSTROVA #6 | Toulejte se se mnou La Lagunou

Krásnou u nás trošičku upršenou sobotu. Teď nevtipkuji. Právě jsem přišla z obchodu a přísahám, že venku fouká a poprchává - to je sen! Znáte ty dny, kdy prostě vyrazíte jen tak za nosem s foťák na krku (iPhonem v kapse) a jdete prozkoumávat okolí? Já si totiž takhle na turistu hraju i v mém rodném městě, takže by bylo zvláštní to neprovozovat tady na ostrově, že? 

Gooood morning everyone, there is a rainy Saturday. No kidding. I just came backk from the store and I swear that it's windy and it's raining - it's a dream! Do you know the days when you just go out with your camera (your iPhone) and go explore the neighborhood? I played for a tourist so much in my home town, so it would be strange if I would not do it here on the island, right?





Ten den bylo krásné počasí a my jsme se s mou polskou kamarádkou Magdou rozhodly, že se projdeme centrem a někde si skočíme na kávu. Měla jsem trošku obavy z toho, jak bude zvládat mé focení všeho, ale ona je tak úžasná, že se mě vždy ještě ptá, jak si má sednout, jestli chci nějak pomoc, atd... Prostě sen každé blogerky v novém prostředí. 
Díky spoustě fotek, které jsem ten den vyfotila, se můžete na chvilku taky přenést tady pod palmy a když si k tomu otevřete nanukáč, tak se budete cítit skoro stejně skvěle jako já ten den. 

The weather that day was beautiful so me and my Polish friend Magda decided to go to the center and sit somewhere for a cup of coffee. I was a little worried about if she would survive me with my camera, but she is so amazing that she always asks me how to sit, whether I want some help, etc... Just the dream of every blogger in a new place.

Thanks to a lot of photos I shot that day, you can also be here for a moment under the palm trees and when you'll grab some ice lolly, you'll feel almost as great as I did that day.





Vpravo: Parroquia Matriz de Nuestra Seňora de la Concepción

Hospital e Iglesias de Nuestra Seňora de los Dolores



Vpravo: Iglesia y Ex-Convento de San Agustín





Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic