Monday 18 September 2017

AVOCADO PEOPLE

Tenhle článek se chystám napsat už strašně dlouho a jsem moc ráda, že jsem se k tomu konečně dostala! Avocado People je skvělý projekt, o kterém jsem se dozvěděla od své kamarádky Lejdy a její článek si můžete přečíst tady. Je to parta lidí, kteří pomáhají podporovat, cituji: "řadu neziskových organizací, projektů, lidí a zvířat".

I wanted to write this article for a long time, and I'm so glad I finally did it! Avocado People is a great project that I discovered thanks to my friend Lea and you can read her article here. It is a bunch of people who help to support, I quote: "a number of non-profit organizations, projects, people and animals".




Já osobně jsem se zamilovala do jejich kolekce s názvem Cancel Cancer, ke které mám tak nějak osobní vztah, jelikož má babička prodělala rakovinu v mládí a naše rodina (minimálně její ženská část) je tak součástí ohrožené skupiny lidí. Moc se mi líbí, že celý výtěžek z produktů této kolekce jde právě na vybranou rodinu či osobu a vy tak uděláte koupí radost nejen sobě, ale i někomu, kdo to opravdu potřebuje.

I personally fell in love with their Cancel Cancer collection, to which I have a personal relationship because my grandmother has had cancer when she was young, and our family (at least her female part) is a part of the endangered group of people. I love the fact that the whole proceeds from the products of this collection go to the chosen family or person and you make happy yourself but also someone who really needs it.



V nabídce je jak tento batůžek, který můžete vidět na fotkách a který se mnou prožil skoro celé léto, tak také trička, placky a plátěná taška. Vše je vyráběno v České republice a ke každému výrobku vám přijde ručně psaný dopis. Celý nákup má tak jedinečné kouzlo. 


You can buy this backpack, which you can see in the photos and which I used almost all summer, as well as shirts, badges and cloth bag. Everything is produced in the Czech Republic and you also get a handwritten letter with your product. So the whole purchase has such a unique charm.



jeany|jeans - F&F
tričko|t-shirt - Primark
bunda|jacket - F&F
mikina|jumper - F&F
čepice|beanie - CROPP
batůžek|bag - AVOCADO PEOPLE
botasky|shoes - F&F


Pokud by vás zajímal význam symbolu, který na těchto kouscích najdete, tak kruhy symbolizují rakovinu a její metastáze. Silnější a slabší linky abstraktně znázorňují životní cykly a události, které se namotávají na lidský život jako letokruhy a i když neustále pomyslně oddělují střed od okolí, jádro zůstává nedotčené, plné pozitivní energie, síly a naděje.

If you are interested in the meaning of the symbol on these pieces, the circles symbolize cancer and its metastasis. Stronger and weaker lines abstractly illustrate the life cycles and events that wander to human life as ringstorms, and although they are constantly deliberately separating the center from the environment, the core remains intact, full of positive energy, strength and hope.




Určitě si projděte celé jejich webovky, protože tam narazíte na další skvělé kolekce, které mají stejně zajímavou a dobrou myšlenku. Já tímto batohem rozhodně nekončím a těším se, až zase nějakým způsobem pomůžu. 

Co se totiž mého batohu týče, tak musím říct, že jsem si ho naprosto zamilovala. Byl se mnou na Colours of Ostrava, procestoval se mnou Varšavu a Oslo a momentálně ho mám jako nezbytnost pro každý den tady na Tenerife. 

Be sure to browse all of their webpages because you can find other great collections there that also have really interesting and good idea. I definitely do not end up with this backpack and I am looking forward to help again.


I have to say that I totally fell in love with my backpack. It was with me at Colors of Ostrava, it traveled with me to Warsaw and Oslo, and now I have it as a necessity for every day here in Tenerife.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic