Friday 11 August 2017

Foto | ZLOMETAL Fest vol.2

Taky máte občas období, kdy máte hlavu plnou nápadů, ale nejste prostě schopni je realizovat? Protože přesně takové období prožívám právě teď já. Mám asi milion nápadů na články, přesně vím jak budou vypadat, ale když si pak sednu k počítači, tak jen zírám na prázdnou stránku a blikající kurzor. Dneska jsem si ale řekla, že se s vámi podělím o pár fotek z akce, kterou jsem fotila na konci července. Jednalo se o OPEN AIR festival s názvem Zlometal Fest vol.2, který mají na svědomí moji kamarádi z kapely Gunpowder. A pokud tady nejste úplně poprvé, tak už jste mohli vidět promo fotky, které jsem jim fotila někdy v březnu. 


Do you sometimes have moment when you have a head full of ideas, but you are not simply able to realize them? Because that's exactly what I'm experiencing right now. I have about a million articles ideas, I know exactly how they will look like, but when I sit down to the computer, I just stare at the blank page and the flashing cursor. But today, I decided to share some photos of the event I shot at the end of July. It was an OPEN AIR festival titled Zlometal Fest vol.2, which was organized by my friends from the band Gunpowder. And if you have been here before, you could see the promo photos I took sometime in March.




Tenhle styl hudby, není úplně to, čím bych měla přeplněný iPod, ale občas je fajn objevovat něco nového a přesně takhle jsem brala tento festival. Nakonec to bylo fajn, vidět nadšení a motivaci menších kapel, které na festivalu vystupovaly (Crimson Ocean, Immersion, Blackshard...).


This style of music is not exactly what you can find in my iPod, but sometimes it's nice to discover something new and that's how I decided to take this festival. Finally, it was nice to see the enthusiasm and motivation of the smaller bands that appeared at the festival (Crimson Ocean, Immersion, Blackshard ...).




Gunpowder


Gunpowder









Gunpowder

Gunpowder

















Crimson Ocean

Crimson Ocean

Crimson Ocean




Hrozně se mi líbila ta atmosféra, která na festivalu panovala. Všichni byli hrozně milí, užívali si hudby a různě si povídali. Navíc mě hrozně překvapilo, že i když mě tam skoro nikdo neznal, tak jsem vlastně docela dobře zapadla mezi většinu.

I really liked the atmosphere of the festival. All the people were very nice, they enjoyed music and talked to each other. Moreover, I was very surprised that even though nobody knew me there, they talked to me like I would be their friend.







Gunpowder




Gunpowder


Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic