Monday 17 July 2017

21st BIRTHDAY! Damn, I still feel like a kid

Dneska mám narozeniny! 21! A víte co? Tak od šestnácti nepociťuji žádnou změnu co se mě týče. A tuším, že lidé okolo mě také ne. Přesně proto po mně do teď všude chtějí občanku a mamce stále nevěří, že má dvaceti, teď už vlastně jednadvacetiletou dceru. 

Today is my birthday! I am 21! And do you know what? From my sixteen I do not feel any change. And I guess people around me do not too. That's why they want my ID everywhere, and my mom's friends still do not believe her, that she has twenty, now a twenty-one-year-old daughter.





Tyhle fotky jsem si schovávala právě na narozeninový článek, protože za a) mám na nich triko s nápisem Monday, což dneska je a za b) jsou prostě neskutečně pozitivní a takhle se chci dneska cítit celý den. I když teda v práci to bude obtížnější, ale já se prostě těmi lidmi rozhodit nenechám. Jo a kdyby se vám chtělo mi udělat radost, tak se za mnou stavte na poštu na Kotvě. Budu tam od 12:30 do 18:00.

I hide these photos for my birthday article because a) I have a t-shirt which says Monday, which is today and b) they are simply incredibly positive and I want to feel this way all day today. Even though it's going to be harder in the job, but I just will not let them to make me feel bad. Yeah, and if you wanted to make me happy, stop at the post on Kotva. I'll be there from 12:30 to 18:00.



triko|t-shirt - RETRO CO & MFG
jeany|jeans - F&F
slip-ony|slip-ons - F&F
sluneční brýle|sunglasses - DM
batoh|bag - Tchibo
náramek|bracelet - Pandora


Jsem to jenom já, nebo i vy máte občas pocit, že jste brambůrek co sedí doma zatímco všichni okolo vás něco tvoří? Spolužák z univerzity pracuje jako reportér na Nově, Sebastian Aho je o rok mladší než já a už minimálně dva roky reprezentuje svou zemi na světovém šampionátu a hraje v NHL, spolužačka ze základky studovala a žila asi rok v Kanadě... a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Jo, občas ani ty motivační a inspirační obrázky, které na nás křičí všude na internetu, na bilboardech a na zastávkách nepomáhají. 

Is it just me, or do you also sometimes have the feeling that you are just a potatoe which is sitting at home while everyone around you is making something great? A classmate from the university works as a reporter on Nova, Sebastian Aho is one year younger than me and he has been already representing his country for at least two years in the world championship and he is playing in the NHL, my classmate from elementary school was studying for about a year in Canada ... and so I could continue to infinity. Yeah, probably even the motivational and inspirational pictures that scream everywhere on the internet, on billboards and also at bus stops do not help.



Nebudeme si ale mých prozatimním neúspěchem kazit tenhle pozitivní článek. Radši tady vymyslím pár positiv, které jsem za ten svůj život zatím stihla. A můžeme počítat i to, že jsem se naučila chodit a mluvit, no ne? A pak tady máme maturitu, rozhodnutí jet na Erasmus, naučit se španělsky a anglicky (jakž takž), snažit se dělat druhým radost (minimálně o vánocích a o narozeninách), založit tenhle blog, naučit se si pěkně namalovat linky (ne, kecám, to pořád neumím, proto jsem na těch fotkách nenamalovaná). Ale mám vlastně jednu pozitivní novinku, která se tak nějak udála za posledních pár dní a to ta, že budu sportovní editorkou a redaktorkou na webu Generace21. A z toho mám vážně radost, protože já prostě chci být sporťák a pořád věřím tomu, že jednou budu Záruba v holčičí verzi. 

However, we will not ruin this article. I'd better think of a couple of positives I've did in my life. And we can even count on learning to walk and talk, right? And then we have a graduation, a decision to go to Erasmus, learn Spanish and English (at least I tried), try to make others happy (at least for Christmas and birthdays), to create this blog, learn how to draw eye-lines nicely (no, I still can not do that, that's why these photos are #nofilter and #nomakeup). But I have one positive new that has happened in the past few days, that I will be a sports editor at Generace21. And I'm really happy about it, because I just want to be a sportsjournalist, and I still believe that I'll be Záruba in the girls' version.



  













Takže se smějte, žijte a kašlete na to, že zatím nežijete přesně ten sen, který si po nocích vysníváte. Raději se zaměřte na to, co je tady a teď. Takže já vyrazím před směnou na narozeninové kafe s Leou, protože je jen pár lidí, se kterými chci trávit své narozeniny a ona mezi ně rozhodně patří. I když dneska na poště budu ty narozeniny trávit asi ještě s další stovkou cizinců. 

So, laugh, live and screw that fact that you do not live exactly the dream you dream about in the nights. Better focus on what is here and now. So I'll go out for a birthday coffee with Lea before my shift because there's just a few people I want to spend my birthday with, and she definitely belongs to them. Even though I will spend this birthday today with another hundred foreigners at the post office.




Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic