Monday 26 June 2017

COFFEE & FOODIE TIPS | Café La Fée

Nestíhala jsem, takže článek je tady o něco později, ale třeba vám ta jeho pozitivní nálada zlepší pracovní/školní pondělí. Mám pro vás totiž další krásný coffee tip, který rozhodně stojí za to hlavně teď v létě, protože jejich zahrádka je naprosto nádherná. 



I had no time, so the article is quite late, but maybe his positive mood will improve your working/school Monday. I have another beautiful coffee tip for you, which is definitely worth it right now in summer, because their garden is absolutely beautiful.





Když jsme s Klárou vyrazily na výlet do Olomouce, bylo jasné, že zaplujeme minimálně do jedné kavárny. Nakonec padlo rozhodnutí, že zkusíme krásné Café La Fée, o kterém mi básnilo už spoustu lidí a jehož stoly jsou hrozně fotogenické. 


When we went to Olomouc for a trip, it was clear that we have to visit at least one café. Finally, the decision was the beautiful Café La Fée, about which a lot of people talked to me, and whose tables are terribly photogenic.



Café La Fée najdete v centru Olomouce na ulici Ostružnická. Můžete tam dojít pohodlně pěšky i z nádraží. Je to sice procházka na půl hodinky, ale když je pěkně, tak proč se neprojít. Jinak se do kavárny dostanete také tramvají a to jak ze zastávky Tržnice, Okresní soud nebo Náměstí hrdinů. Prostě záleží jen na vás, kudy se tam vydáte. 

Café La Fée is located in the center of Olomouc on Ostružnická Street. You can also get there by foot from the train station. It's a half-hour walk, but if it's nice weather, why not. Otherwise, you can also take a tram to the café to stop Tržnice, Okresní soud or Náměstí hrdinů. It just depends on you from where you get there.


Otevřeno mají každý den. Ve všední dny od osmi do devíti, v sobotu od devíti do devíti a v neděli tam můžete vyrazit pěkně na jedenáct a zůstat tam až do osmi do večera.


They open every day. On weekdays from 8am to 9pm, on Saturdays from 9am to 9pm and on Sunday, you can go there from eleven and stay there until eight o'clock in the evening.







Nechápu, že po roce studia jsem do této kavárny zavítala poprvé až teď. Naprosto mě okouzlil její francouzský styl, krásná zahrádka, na které úplně zapomenete na čas a vlastně i na fakt, že jste v centru města.

I do not understand that after a year of study in Olomouc, I was in this café for the first time. I was absolutely enchanted by its french style, a beautiful garden, where you forget about the time and the fact that you are in the city center.




Jediné malinkaté mínus, na které jsem narazila bylo to, že zrovna když jsme přišly, tak došel led. To se ale dalo pochopit, protože ten den bylo snad 35°C a led do pití a kávy chtěl prostě každý. My si nakonec daly skvělé domácí limonády. Holky malinovou a já ostružinovou. 


The only tiny minus I came across was that just when we came, they were without ice. But we understood it, because that day was perhaps 35°C and everyone wanted to drink the coffee or something with ice. We finally got a great home-made lemonades. Girls with raspberries and I with blackberries.



Když jsem procházela menu, tak jsem zjistila, že v kavárně si můžete dát od domácí limonády, před ledové čaje, koktejly až po kterýkoliv druh kávy. A pokud jste milovníkem vína nebo chcete obyčejnou colu, tak ani v tomto případě nebudete zklamáni. A klasicky jsem i zjišťovala, jestli je možné dát si rostlinné mléko a mé zjišťování skončilo kladně. Takže alergici na laktózu 3x hurá! 

As I walked through the menu, I found out that in the cafe you can have some homemade lemonades, iced tea, cocktails or any type of coffee. And if you are a lover of wine or you want just a coke or a water, you will not be disappointed in this case too. And I've been curious if I can get herbal milk, and my survey ended positively. So allergic to lactose 3x hurray!





Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic