Tuesday 21 March 2017

6 hours in Oxford

Budeme dnešek brát jako můj oficiální návrat k pořádnému blogování. Od mého návratu z Anglie bylo všechno hektické až škoda mluvit. Dohánění věcí do školy, vybalování, změna vzhledu blogu (nebyla jsem spokojená s tím původním, protože mi kazil kvalitu fotek plus pár dalších maličkostí) a včera jsem byla ještě fotit kamarádovu kapelu, takže prostě pořád něco. Teď už jsem ale zpět a vy se můžete těšit na přísun nových článků, kterých mám v hlavně opravdu spoustu. 

Today we will take as my official return to a proper blogging. Since my return from England, everything was hectic - shame to speak. Doing things to school, unpacking, changing the design of the blog (I was not happy with the original, because it made worse the quality of photos, plus a few other little things) and yesterday I took photos of my friend's band, so still something. But now I'm back and you can look forward to the arrival of new articles, I have a lot of them in my head already.






Právě si tady popíjím uspávací čaj, který jsem si přivezla z Cambridge, takže doufám, že to neovlivní mé psaní, každopádně vzpomínky na focení tohoto outfitu mám stále živě v paměti, protože to byla vážně psina. Kdyby jste viděli naši pózu při focení čepice, tak si musíte myslet, že se na to chystáme jít právě uprostřed oxfordské ulice před všemi studenty a turisty. 

I am drinking a sleeping tea, which I brought from Cambridge, so I hope it will not affect my writing, anyway memories of photographing this outfit are still vivid in my memory because it was really fun. If you would see teh pose when we took a picture of my cap, you must be thinking that we will have sex in the middle of Oxford street in front of all the students and tourists.




mikina|hoodie - Oxford University Shop
bunda|jacket - CROPP
rifle|jeans - F&F
čepice|cap - Pull&Bear
tenisky|sneakers - F&F
ponožky|socks - Gate
šála|scarf - New Yorker
















Za fotky a skvělé zážitky děkuji Leonce a těším se na další naše výlety a focení tak nějak obecně!


Thank a lot for photos and a great experience to Lea and I look forward to our next trips and photoshoots in general!

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

1 comments:

  1. Aaa tématická mikina Oxford =D máme na MU, taky šedo-modrou, ale nevypadá tak dobře :D

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic