Friday 19 August 2016

#2016 Reading Challenge

Krásný nový rok, doufám, že nemáte kocovinu a pokud přeci jen máte, tak si třeba i tak najdete chviličku na přečtení nového článku. Přišel nový rok a s ním i nová Reading challege. Minulý rok bylo knih 50, letos je to 40, což je nejspíš lepší, protože to vím, že se dá zvládnou. Pokud by jste se chtěli podívat na loňský seznam, najdete ho zde. Jak si můžete všimnout, challenge zůstala o kousíček bohužel nesplněná. Škola mi prostě nedovoluje číst tolik, kolik bych chtěla.

Teď už tedy k novému seznamu, který jsem našla vyvěšený na Weheartit stejně jako loni.



A book that's under 150 pages - Audience: Václav Havel
A dystopian novel - R.U.R.: Karel Čapek
A book recommended by someone you just met - Nataša: Matěj Novobilský
- A book of poetry - Evžen Oněgin: A.S.Puškin
The first book you see in a bookstore - Dánská dívka: David Ebershoff
A book translated to English - Jeden den Ivana Děnisoviče: Alexandr Solženicyn
A book you can finish in a day - Dobytí severního pólu: Zdeněk Svěrák & Ladislav Smoljak
A book from the library - Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou: Arnošt Lustig
A book at least 100 years older than you - Paní Bovaryová: Gustave Flaubert
A book with a protagonist who has your occupation - Bylo nás pět: Karel Poláček
- A New York Times bestseller - Kráva nebeská: David Duchovny
- A book written by a celebrity - Body book: Cameron Diaz
- A book set in Europe - Inferno: Dan Brown
- A book that's guaranteed to bring you joy - P.S.: Aňa Geislerová
- A science-fiction novel - Volání netvora: Patrick Ness
- A book with a blue cover - Sněží, sněží: John Green
- A book recommended by a family member - Pořád jsem to já: Lisa Genova
Others - Stepní vlk: Hermann Hesse, Jáma a kyvadlo a jiné povídky: Edgar Allan Poe, Its not how good you are, its how good you want to be: Paul Arden, Girl Online: Zoe Sugg,

Kdo jde do toho se mnou?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic